Pereoptika.ee veebipoe müügitingimused
Müügitingimuste kehtivus
Tingimused kehtivad ostu sooritava isiku (edaspidi Ostja) ja ostukeskkonna pereoptika.ee omaniku Optiland Eesti OÜ (edaspidi Müüja) vahel pereoptika.ee vahendusel kaupade ostmisel ja müümisel tekkivate kohustuste ja õiguste kohta.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel pereoptika.ee. Tehingule kohaldatakse tehingu toimumise ajal kehtinud tingimusi.
Kauba- ja hinnainfo
Kõikide kaupade hinnad on Eurodes ja sisaldavad Eesti käibemaksu vastavalt seaduses sätestatud määrale
Toodete juures on ära märgitud hetkel kehtivad hinnad ja eeldatavad tarneajad. Kaupade hinnad ja saadavus võivad muutuda ette teatamata. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Juhul kui kaubale on võimalik järgi tulla kauplusesse ja Ostja valib kauba kättesaamiseks nimetatud viisi, ei lisandu kauba hinnale kättetoimetamise tasu.
Kauba valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda füüsiliste kaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Kaupade kirjeldus ei pruugi olla piisavalt detailne. Vaadake lisa tootjate kodulehtedelt, küsimuste korral võtke meiega julgesti ühendust.
Ostu sooritamine
Ostja valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning kaupa ostukorvist eemaldada kuni kauba eest tasumiseni.
Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus klikkida nupul „Edasi maksma“, misjärel suunatakse Ostja tellimuse vormistamise lehele.
Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Ostja tellimuse klikkides „Kinnitan&maksan“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
Ostja tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Ostja e-postile tellimuse kinnituse.
Ostja kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.
Makseviisid
Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop)
Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
Kohaletoimetamine
Tarneaeg laotoodetele on 1-3 tööpäeva. Laos puuduvate toodete sõltub tarneaeg konkreetsest varustajatest ja jääb tavaliselt vahemikku 7-14 tööpäeva.
Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel.
Nendeks on Omniva või SmartPOSTI pakiautomaat või “Tulen ise kaubale järele”
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Ostjat SMS teate ja e-mailiga, mis sisaldab uksekoodi ja pakiautomaadi asukohta, Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Ostja ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Ostja kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
Toote kohalejõudmisest valitud kauplusesse teavitatakse Ostjat SMS teate ja e-mailiga.
Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Ostja kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: epood@pereoptika.ee
Taganemisõigus
Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Ostja Tellimuse kätte saab.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Taganemisõigus ei kehti toodetele:
- mis on valmistatud, arvestades Ostja isiklikke vajadusi;
- mis on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt;
- algselt suletud ja pärast kohaletoimetamist avatud pakendis tooted, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus. Taganemisavaldus tuleb saata see e-posti aadressile epood@pereoptika.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kõik maksed tehakse Ostja arvelduskontole, millelt kauba eest tasuti.
Müüjal on õigus loobuda kauba müümisest olukorras, kus tehnilise vea tõttu on Veebipoes pakutava toote hind muutunud/muudetud võrreldes vastava toote tavalise turuhinnaga ebamõistlikult odavaks (hinnaviga), kauba juures puudub selgesõnaline info, et tegemist on kaubale kehtestatud erihinnaga ja kaup on Ostjale üle andmata. Müüjal on õigus sellisest tehingust taganeda 3 tööpäeva jooksul alates hinnaveaga sõlmitud tehingust teadasaamisest, esitades Ostjale vastavasisulise kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis avalduse. Nimetatud alusel taganemise korral tagastab Veebipood Ostjale viivitamata, kuid hiljemalt 14. päeva jooksul kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, sh kättetoimetamise tasu. Kõik maksed tehakse Ostja arvelduskontole, millelt kauba eest tasuti.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Pretensiooni esitamise õigus
Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas asja Ostjale üleandmise hetkel ning mis ilmneb kahe aasta jooksul arvates kauba Ostjale üleandmisest. Pärast üleandmist tekkinud puuduse eest Müüja ei vastuta.
Ostjal on õigus pöörduda Müüja poole hiljemalt kahe kuu jooksul arvates puuduse ilmnemisest saates pretensiooni e-posti aadressile epood@pereoptika.ee. Pretensioonis tuleb lisaks Ostja nimele ja kontaktandmetele, kirjeldada kaubal ilmnenud puudust ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Isikuandmete töötlemisele kohalduvad Privaatsustingimused. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile epood@pereoptika.ee
Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.